fel del av gården


För en vecka sedan satt jag och åt middag med tjejerna på torget. Vi åt Ceasarsalladen kommer jag ihåg, som bestod av tre liter dressing och tre kilo isbergssallad. Alla var jättetrötta och smått griniga efter att ha knatat runt inne i Madrid i några timmar och efter det haft träning i två timmar. I den hettan. Fan vad vi klagade. Just nu skulle jag göra vad som helst för att få sitta där på torget med Amanda klagandes på min vänstersida om att hon lyckades beställa in en förrätt som huvudrätt och med Fanny på min högersida muttrandes om att småpengar är en skitsak att tjaffsa om. Ja, och med mig själv dårå som satt och stirrade rakt fram i tomma intet i hopp om att få ligga i hotellsängen och sova inom den närmsta sekunden. SVERIGE SUGER APA!

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Jag gillar att du glömmer bort att Emma faktiskt satt mellan oss två :)

2010-09-10 @ 22:29:58
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: J

sverige r awesome

2010-09-11 @ 03:17:39
Skrivet av: Hubbeeee (klockan 03.37)

Sverige R awesome! Hoffmaestro liksom, oh

2010-09-11 @ 03:37:24
Skrivet av: jennie

Men emma klagade inte, inte Blair heller. Så pallade inte nämna att dom inte klagade :)

2010-09-11 @ 12:01:46
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

Blair klagande som fan men du var så upptagen att du inte märkte det- hur tror du att det känns för henne? Bara för att hon kanske inte syns och hörs så mycket så betyder det inte att hon inte finns!

2010-09-11 @ 13:23:42
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0