you are blinded so you can not see

Hej hemskt mycket hej! Vill ni veta vad jag fick på mitt fucking matte B prov? MVG!!! yes it's true. Jag satt som en idiot resten av dagen med ett enligt Julian jobbigt flin som tydligen skulle förstöras. Förstår inte den grejen att få glada människor ledsna, julian du kan gärna få gästblogga om det.

Annarrssråååå? Jovars, livet leker och det är lov om cirkus 1,2.... TVÅ DAGAR!! Och vill ni veta vad jag ska göra på lovet? Jag ska inte plugga. Yep, that's all i'm gonna do. Nu ska jag ge mig in i Euripides tragedi Medea. Den är fin och hemsk den. Fast mest hemsk.

På grund av brist på bilder får jag nyttja min oerhörda högkvalitetswebcam.

Kommentarer
Skrivet av: S

Jättefin bild på dig, Jennie. profilbild på facebook nästaaaa?



MVG? och du hjälpte inte mig att plugga? TACK FÖR DEN



P.S. PRATA MED SKRÅLLIS D.S.

2010-10-27 @ 21:05:08
Skrivet av: J

Jag gör't! vänta bara så ska du få se...

2010-10-28 @ 00:47:13
Skrivet av: jennie

bring it

2010-10-28 @ 19:43:16
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

Wooo GRATTIIIS :D

2010-10-29 @ 14:32:04

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0