nobody move, nobody get hurt

Hade det inte varit för att jag har lovat Julian att inte ta bort föregående inlägg hade det varit borta innan ni hunnit blinka. Men ja, nu är det som det är. Ni får inte tro att jag sitter här och har PMS nu, för jag är sjukt glad och mår alldeles prima. Men igår var jag lite(läs:mycket) irriterad, lite(läs:mycket) arg och lite(läs:mycket) trött så ja, jag lackade satan. Vilket kändes asskönt. Om ni någon gång är arg på någon eller irriterad eller bara allmänt sårad är det ett jättebra sätt att bli av med, eller åtminstonde lindra känslan en aning. Sen behöver man inte alltid publicera det man skrivit och sedan lova någon att inte ta bort det. För då tror troligtivs folk att man är bitterfittans och satans unika avkomma.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0