untz untz untz ännu en gång

Idag har jag testat på att frysa ihjäl. Assön känsla faktiskt. Anledningen till denna skumma inledning av inlägget är att vi i två och en halv timma guidade varandra i gamla stan i min turism-grupp. Aldrig någonsin har jag hatat kylan så mycket tidigare. När det efter två timmar var min och steffes tur att guida hade käken hunnit frysa fast och läpparna var blåa som din mammas blåaste ägodel. True fucking story.

En annan sak jag tänkte klaga på i kväll är att jag inte har någon som helst aning om hur jag ska plugga till mitt historiaprov som äger rum imorgon. En aning förvirrande.

Vad säger ni om att döpa om denna blogg till "jenniesklagohorna.blogg.se" istället?

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

http://www.Kaffehornan.se = <3

2010-10-23 @ 13:56:32

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0