Fruktsam kärlek

The clock is fucking ticking men jag orkar inte läsa en rad till inför trafikantkunskapsprovet. När alla varnade om 2an tänkte jag mest, "men äsch, det är bara att kämpa så går det ahaaasbraaaaaa". Men neej fan heller, det är inte bara att kämpa. Eftersom kraften som krävs för att kunna kämpa inte existerar ens pyttelite!

Och en annan sak jag verkligen vill framföra är att jag får blandade känslor av Thomas Di Leva. Först lyssnar jag på "vi har bara varandra". SVINBRA LÅT, VERKLIGEN! Sen börjar låten på tur spelas "dansa din djävul" heter den. Ja ni kan ju tänka er hur psykiskt störd låten är. Om en låt nu kan vara psykiskt sjuk så är den definitivt det. Man skulle kanske kunna sammanfatta det hela till "fruktsam kärlek".  När jag skrev det där kom jag på att Malin så sent som igår sa att Mr. Thomas hade skärt upp frukt och kastat ut till publiken och skrikit "vi skall ej frukta, vi ska äääääta frukt!" på  P&L. Men nej, fruktsam kärlek får det bli, det lät bra.

Kommentarer
Skrivet av: S

Älskar att du uppdaterat "som fan" idag! Använde citationstecken bara för att det är som fan för att vara Jennie, you know.



EY! Ha ingenting emot Di leva nu. Du vet att jag är hans tvilling. HEHEHEHE

2010-10-18 @ 20:56:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hehe yeah, he's your brotha from anotha mothaa :D

2010-10-18 @ 21:01:29
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

HAhahaHAhah skar han på riktigt upp frukt och skrek "vi skall ej frukta!" ?? Då är han min gud!



Förresten; lyssna på den här (nr 10) covern av Di Leva, så otroligt roligt haha =) http://open.spotify.com/track/5uraFKyWIK2Hxrncp06u2m

2010-10-18 @ 21:17:45

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0