don't look back in anger

Nu känner jag för att klaga lite. Klaga på alla dryga jävla äckelmänniskor där ute. Klaga på dom som en gång varit bland mina närmsta vänner men som nu istället kollar "snett" på mig för att jag är helt rubbad, flippad men jävligt positiv. Är det något fel med att vara det? Jag är trött på att JAG ska få skiten och det äckliga beteendet riktat mot mig när jag inte rört en jävla liten äckelfena på någon. HERREJÄVLAR. Jag blir förvånad själv över min missbrukning av svordomarna och den förbaskade ilskan. Men nää, nu får det fan räcka. Jag tänker inte hoppa runt bland dom "vännerna" som ändå inte vill dela ett skratt eller som inte vill höra hur faaaaaan det är med lilla glada fucking-äckel-Jennie. GAME OVER för er dryga fucking jävel-jävlar.. PUNKT SLUT!


Kommentarer
Skrivet av: J

lajk

2010-10-18 @ 01:00:08
Skrivet av: J

ps. ta inte bort inlägget nu jäni, stand up!

2010-10-18 @ 01:00:36
Skrivet av: jennie

haha jag kommer säkert ta bort det som vanligt när jag kommer hem från skolan :)))

2010-10-18 @ 08:18:47
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ut med ilskan här så blir du en ängel hemma:)

2010-10-18 @ 19:53:47
Skrivet av: Cicci

:( du som är så bra, som en bal på slottet!

2010-10-18 @ 21:12:13
Skrivet av: Pauline

hahaha ja älskar o skriva sånna inlägg man blir förvånad över hur aggressiv man själv är asso :O

2010-11-03 @ 11:41:08
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0