back on the right track

HOLLA CHICKAS! Nu har jag haft mig en redig siesta och mår alldeles förträffligt. Ja bortsett från all pluggpankiångest, men den har man ju lärt sig leva med nu så att säga. Under min lilla ledighet har jag lyckats ådstakomma en jäääkla massa. Så som att facerapea min egen far, flytta på sängen i mitt rum(allt för att vänja mig vid förändringar), fått en massa motorstopp när jag övningskört, fått det sämsta resultatet på ett tyskaprov någonsin, gjort mitt första matte B prov, tränat världens mest inaktiva innebandyträning någonsin, bokat in ett pass som halloweenspöke på jobbet den 30e, ätit mandariner mm. 

Nej men ni förstår nog grejen, livet har rullat på rätt bra.

Kommentarer
Skrivet av: Steff

MANDARINER!!

2010-10-14 @ 21:50:37

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0