you better love them


Det här är min gamla kanin Nora. Söt som socker med dubbelhakor både fram och bak (jag menar allvar). Nu för tiden har vi en svart kanin vid namn Skuggan. Fråga mig inte varför vi om och om igen skaffar kaniner. Men eftersom vi inte kan skaffa en ny hund just nu får kaninerna bli vår abstinenslindring.

Mamma har på senaste tiden gjort kaninpåhopp på Skuggan och kallat henne för fet och dylikt. Detta finner vi resterande i familjen inte acceptabelt. Så nu för några minuter sedan i köket sa jag till mamma, bara för att muntra upp Skuggan.
Jag: Men mamma. Skuggan är ju faktiskt inte fetare än vad Nora var.
Mamma: aaaaaawh men lilla Nora var väl inte så fet heller.
Jag: Hennes huvud var mindre än hennes fettvalkar. Hon var fet mamma.
Mamma: (jätteledsen) Hon hade bara ett litet huvud ju.

Det känns otroligt löjligt att jag har skrivit ett helt inlägg om kaniner. Från och med nu är det okej att putta på- och mobba mig. Helt okej.

Kommentarer
Skrivet av: H

Konversationen var rolig ju.



Men visst, lite mobbning och puttning kommer på beställning (;

2010-11-29 @ 19:08:04
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: Pauline

De skrev jag inlägg om 24/7 förut så no problemo för mya ;D

2010-11-30 @ 12:49:47
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0