ryms man inte finns man inte

När jag inte får sova, då sover jag och när jag får sova, då sover jag inte. Är det så att jag och min sömnrytm är identiska. Det vill säga jävligt trotsiga.

Som i morse när jag började kvart över ett och ställde klockan på tio för att inte sova för länge och för att ha gott om tid på mig vaknar jag istället kvart över tolv. Efter tolv timmars sömn och tio minuters marginal innan bussen skulle gå. Däremot på helgerna är det fysiskt omöjligt för mig att sova så länge som till kvart över tolv, hur sent jag än varit uppe kvällen innan.

Jääävligt påfrestande om ni frågar mig. Men det gör ni ju självklart inte. Nu ska jag gå och gråta lite över mina benhinnor, dom har bestämt sig för att vara fittiga den här säsongen.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Agneta Sjödin brukar också sova till 12 ibland............

2010-11-18 @ 00:47:18

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0