losing sleep

Ser ni hur mycket klockan är? Ja, helt jävla sjukt. Och det värsta är att vi är pigga. Vår dygnsrytm börjar likna en pensionärs. Och när jag säger "vår", menar jag ju självklart min och Malins eftersom vi hittills har levt tillsammans nästan hela lovet. Fan vad jobbiga vi är.

Vad har jag hunnit med hittills på lovet då? I söndags firade vi Skrållan genom att mysa på vår favoritrestaurang, TastyThai. Efter det skulle jag ha gått på bio, men på grund av lite sena ankomster slutade det med att vi satte oss på en stenbänk och berättade spökhistorier någon timma. Av någon anledning var jag tvungen att förstöra och hitta logik i alla spökhistorier, jag har ju nyss läst om Aristoteles, logikens grundare, till slut fick jag hur som helst be mig själv hålla käften.

Igår, då skulle vi också ha gått på bio. Men vi åkte hem och åt mackor istället. Gott.

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Hahah, bra där ;) Vad var det för film(er) ni tänkte se då? Nån bra film eller dem två nya skräckisarna?

2010-11-02 @ 09:21:04
Skrivet av: jennie

i förrgår vet jag inte vilken vi skulle sett och igår skulle vi ha sett paranormal ;)

2010-11-02 @ 10:20:13
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: M

men imorn då jävlar, är det dags igen :) ring mig sen jennie glöm inte Dät.

2010-11-02 @ 17:31:28

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0