I walk the line

Jag har på något vänster lyckats få mitt ryggstöd på stolen att gå sönder och ramla av. Så här sitter jag på en nu för tiden ofrän pall på hjul. Vad jag ska göra åt saken vet jag inte, och hur jag ska komma över det är en ännu svårare fråga att hitta svar på.

I lördags repade vi med bandet, Assistant Captain. Vi har länge funderat på att byta namn, men erkänn att AC är en rätt cool förkortning? Så cool att man skulle kunna misstolka det och tro att vi heter air condition. Hur kul är inte det på en skala? Repet i sig gick svinbra om man bortser från det som inte gick bra. Och grejen med att bortse är inte så värst svårt i och med att vi hade förbaskat kul. Jag är taggad på att ha spelning. Är det någon som råkar veta om någon får ni hemsk gärna hojta till. Annars går det bra att bara skriva det också.

I morgon skulle jag vara ledig från skolan. Nu ska jag inte vara det längre. Alla måste bara älska dessa oerhört givande "film-tittar"-lektionerna.


Kommentarer
Skrivet av: J

Behövde du komplettera? :O

2010-11-16 @ 16:21:23
Skrivet av: jennie

nää, men om du läser det jag skrev så skulle vi se på film ;)

2010-11-16 @ 16:37:54
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: J

Det står ju inte nånstans... jag inte dum :(

2010-11-16 @ 22:27:19
Skrivet av: jennie

"Alla måste bara älska dessa oerhört givande "film-tittar"-lektionerna." :)

2010-11-17 @ 06:55:20
Skrivet av: J

Jag läste "Alla måste bara älska dessa oerhört givande "film-titlar"-inläggen schnurp schnurp schnurp :) ses imorron!

2010-11-17 @ 23:26:52

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0