I can't believe the news today

Jag har världens finaste vänner. Äkta rakt igenom med ett jävligt gott hjärta. Vill aldrig en människa något ont och ser bra saker i alla människor. Mina vänner är sig själva. Mina vänner vågar ha lila läppstift på en fest med helt obekanta människor från en helt annan del av köping. Dom vågar det, och dom vågar stå för det. Det tråkiga i det här underbara är att det finns människor som på något sätt måste agera ut sin avundsjuka och går på dom fina människorna som vågar vara sig själva. Hur sinnessjuk är inte världen, hur sinnesjuk är inte människornas jävla handlande om näst intill mobbning förekommer på en fest på grund av ett lila läppstift på fyra kvadratcentimeter? På en fest för ungdomar där man ska ha roligt, glömma alla bekymmer och vara lyckliga alla dagar.

Jag blir riktigt arg när mina vänner blir sårade och förudmjukade och jag hoppas att ni som läser det här inte känner er skyldiga till att någonsin ha behandlat en oskyldig människa dåligt. Och du, lilla tjejen, som var elak. Dig ger jag självaste fan i. I mina ögon är du det minsta som existerar på denna jord. Just saying.


Kommentarer
Skrivet av: S

Word.

2010-11-28 @ 10:07:59
Skrivet av: lilaläppsift-tjejen som ville ha blått egentligen

hihih fucking amazing!

2010-11-28 @ 18:40:43
Skrivet av: jennie

hihihi du är fucking amazing!

2010-11-28 @ 19:24:06
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Pauline

Jätte tråkigt med sånna som måste trycka ner på andra, men faktum är att det är dem som är så svaga och inte själva vågar sticka ut och blir nervösa och avundsjuka, därför trycker dem ner andra. - Skittråkgit. Men det kommer tyvärr alltid att finnas. Huvudsaken är att det finns bra människor också som inte beter sig så tycker jag :) Det är guldvärt

2010-11-28 @ 20:47:44
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

jag håller fullkomligt med dig! :)

2010-11-28 @ 21:38:47
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Word Jennie. Hon är en jävla bajsunge som borde bli nedspolad. Just saying. Fet kanin förresten.

2010-11-29 @ 21:26:30
URL: http://feliciahultin.devote.se

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0