Bara en massa sömn

Eftersom jag ändå har skrivit om sömn de senaste inläggen kan jag fortsätta på den banan. Nu sitter jag här i mitt rum, snart två timmar efter att första lektionen börjat i skolan. Inte fan är jag sjuk inte. Jag försov mig. Igen. Jag hatar det samtidigt som jag älskar det. Hatkärleken är visserligen ganska fin det också.

Jag ska inte skriva en novell om det igen, däremot ska jag sätta ut en annons.

"Jag söker en personlig väckarklocka som inte är rädd för att ta till med våldsamma medel för att få upp mig. Ni ska vara vakna dygnet runt och se till att jag somnar i tid och att jag går upp i tid, och framförallt ska ni se till att jag börjar äta frukost. Annars blir man tjock säger Sofia. Om ni hoppar upp från stolen av exstas och känner att alla dessa egenskaper finns hos JUST DIG får ni hemskt gärna lämna en kommertar i kommentarsfältet nedan. Med vänliga hälsningar, Försovaren. "


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Jag anmäler mig igen:)

2010-11-19 @ 13:38:18

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0