Vem bryr sig om ett par trasiga skor?


Från 9-19 har jag och min wonderfulla klass agerat statister på gärdet till en film om Cornelis Vreeswijk som kommer släppas någon gång efter sommaren. Vi åkte då tillbaka till 87 och vi var på roskildefestivalen. Efter att ha blivit påklädda och sminkade satte hela krussiduren igång. Under hela dagen filmades vi ur olika vinklar och på olika ställen till en-och-samma-jävla-låt. "Somliga gåååår med traasiga skor." Får jag höra den en gång till inom närmaste veckorna kommer jag få spunk. Vad nu spunk innebär har jag ingen större aning om, men det låter flippat.

Nu ska jag och mitt solsting chilla vidare.

Kommentarer
Skrivet av: J

spunk är ju slang för sperma...:O

2010-06-01 @ 11:13:21
Skrivet av: H

Coooolt!!!

Hur kommer det sig att ni fick göra det här? Vare Julian den jäkeln som fixade det?

Får ni betalt?:O

2010-06-01 @ 20:14:15

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0