tankar om bajs.

Varför är bajs brunt? Det frågar jag inte mig själv för att jag är äcklig, utan för att jag faktiskt undrar. Helt seriöst. Jag har frågat några vänner till mig vad dom tror, här har ni svaren:

Gille: "för att du inte äter dina grönsaker" "så ditt bajs är grönt alltså?" "ehhh ja"
Sandell: "För att någon tarm färgar det brunt."
Fanny: "För att alla färger blandade blir brunt. Sket (HAHAHA ORDVITS) du i dagis eller?"
Pauline: "jadu de har jag faktiskt aldrig reflekterat över ;) "
Sandwall: "ganska långsökt, men det är för att det ska se ut som choklad, vilket gör att människor slutar äta just det (choklad) = smalare befolkning!"

Vissa svar var mer givande än andra. Har ni något smart eller osmart att komma med, så bring it on.


Kommentarer
Skrivet av: gullan

erkänn att mitt svar var mest övertygande?

2010-05-12 @ 14:03:04

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0