L to the O to the L

I morse när jag satt på bussen på väg in till stan och flinade glatt åt alla bakfulla typer som kom på bussen när jag själv mådde asbra.

När bussen stod stilla i mölnvik och busschauffören skulle ersättas slog en tanke mig. Tänk om den chauffören som ska ersätta den gamla inte har körkort så den kan ta SL bilen till bytesplatsen.

Men ganska snabbt efter det kom jag på att man förhoppningsvis inte jobbar som busschaufför om man inte har körkort. Men vadfan vet jag egentligen? Man har ju inte direkt höga tankar om SL.


Kommentarer
Skrivet av: Linis

HAHa love it! har skrattat åt baksmällor hela dagen :D

2010-05-02 @ 00:46:25
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0