"Jag är täppt i en av mina näsor" - Emma Helsing

Det tog några timmar för mig att komma på att jag har en liten blogg att uppdatera och ett fåtal trogna läsare att tillfredsställa. Jag har varit utan internet sedan i torsdags och har inte varit i närheten av några abstinensbesvär, sensation. Hur gick det för oss då? Vi kom trea i gruppen av 6 lag och trots det inte allt för imponerande resultatet spelade vi ovanligt bra. Och fasen vad kul vi hade det, (förlåt Fanny). Jag har åkt på en jävla heshet också som jag har släpat omkring på under hela cupen, för jävla irriterande att det inte går att sjunga med till musiken utan att grannkatten dör, TYP.

That's how Frittan and Kimpan göre.

That's how Jempan, Empan and Thempan(?) göre.

Nu ropar duschen att jag luktar too good to be true.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0