och jag tänkte att du kunde stå där i solen

Jag klev av bussen efter skolan, bussresan hade varit lång men dock så trevlig då mupp-Nisse hade hållt mig sällskap med sitt glada humör. IPoden i min högra hand spelade låten you can´t steal my love med Mando diao på högsta volym.

Det första jag såg när jag började gå ned för trappan som ledde bort från busshållsplatsen var solen. Ja, den underbart efterlängtade solen som endast har lyst med sin frånvaro i en halv evighet. Den värmde inte bara snön som snart kommer orsaka tiotalmeters översvämningar runt om i landet, den tinade även mitt frusna hjärta. Ja ni läste rätt. Mitt frusna hjärta.

Vad jag nu menar med det vet jag inte. Jag kände bara att storyn var fin och att ett fruset hjärta som tinar skulle vara pricket över i:et. You know how it is.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Frysta är jordgubbar, hjärtat är fruset :D men annars värmde texten! <3

2010-03-11 @ 13:13:38
Skrivet av: jennie

hahahha.. tack ;)

2010-03-11 @ 16:50:59
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0