too late to slow

Saker som är hemskt viktiga att göra innan jag sätter igång med plugget:

- Skriva det här inlägget, helst så långt som möjligt.
- Kolla igenom alla tusentals kommentarer som ni så desperat lämnar.
- Läsa alla bloggar jag känner till. Helst även några jag inte känner till.
- Spåna runt och fjolla lite på facebok.
- Spela lite gitarr. Bara för att.
- Kolla mig omkring i rummet, det kanske finns något som måste göras(förutom att städa).
- Äta en banan.
- Hitta nya monsterhittar på spotify
- Störa några vänner på msn
- Hosta lite till.
- Dricka vatten
- Klia mig nästan

Ser lite knapert ut.


Kommentarer
Skrivet av: S

Hahahaha

Puss på samhällskunskapsuppgiften, eh? JAG ÄR SÅ TAGGAD! not

2010-03-08 @ 18:25:53
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: The Hub

Vaddå för ena "kommentarer [...] desperat lämnar"?

Kallar du mig för desperat? (;

2010-03-08 @ 19:42:04
Skrivet av: jennie

hahaha you know I do;D

2010-03-08 @ 20:03:36
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: J

Hubbz ägna lite tid åt din egen blogg, är trött på gran turino nu! :D

2010-03-08 @ 20:06:22

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0