sympati för djävulen

OHSHIT. Nu måste jag berätta en kul grej, jag måste helt enkelt strejka bloggdöden. Igår så gick jag och Co på bio (Sherlock holmes), och i väntan på att tiden skulle gå satt vi i stora trappan inne på sergel. Så kommer det tre tjejer springandes nedför trappan, varav en helt plötsligt skriker till, PRECIS DÄR VI SATT! Så hon kastar sig ned på rumpan och skriker "ajaaaajjaaaaj min fooot".

Självklart är ju jag och mina vänner så sjukt jävla sympatiska och ödmjuka så vi börjar asgarva, fast i smyg, om det nu är möjligt. Samtidigt sitter då hon där och håller på att dö av smärta, och det var hon tvungen att göra precis bredvid oss! Bredvid tönt-tjejerna som inte kan hålla sig från skratt, någonsin, utan några som helst undantag. Bra val bruden, bra val!


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Najs, du skrev vilken film! Tack:)

Vad tyckte du om den?

2010-03-03 @ 01:52:46
Skrivet av: jennie

Haha, jaa.. tänkte faktiskt på dig när jag skrev det:P



Jag tyckte att den var svinbra faktiskt! Gillar när sådana filmer blandas med lite humor. Skitgr8!

2010-03-03 @ 12:21:19
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: E

HAHAHA! Jag höll typ på att dö! Sååå kul!

2010-03-03 @ 23:14:03
Skrivet av: C

Roligaste ja sett! ... (bruden i trappan asså xD)

2010-03-04 @ 10:04:25

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0