remember me

You have to face the ugly fucking truth. Jag är tydligen en hemsk människa. Hemsk är egentligen ett jävligt milt ord, men på grund av mitt begränsade ordförråd kommer jag inte på något värre just nu. Jag grät inte en endaste gång under hela filmen. Jag verkligen försökte pressa ut tårarna, men allt som fanns i mina tankar var alla tjejer runt omkring mig som satt och försökte snyfta diskret för att försvara sina balla fasader. But I saw ya, I saw ya´ll! Skrattet satt som en klump i strupen i hopp om att få blotta sig och överrösta alla snyftningar. Men jag kämpade emot, för att åtminstonde utåt se ut att ha min heder i behåll. Men ack så ynklig jag kände mig inombords.

För att ni ska kunna känna någon som helst sympati måste ni ha sett filmen själva.

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Det är du och jag Jennie- jag kände EXAKT likadant.

2010-03-28 @ 01:03:54
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Linis

äsch Jens jag satt ju o skrattade högt för att sen bli så nervös att jag börja grina :P de e väll inga problem ?? :)

2010-03-28 @ 11:32:58
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0