no hard feelings :)

Jag blir lite förvirrad. Är det något folk klagar på i bloggar så är det att det är för få bilder och för lång text. Och nu när jag då har bilder och inte så värst lång text, då är tydligen det också fel? I don´t get this. Typiskt svennebananigt alltså, aldrig är man nöjd.

Jag tål absolut att ta konstruktiv kritik, om man gör det på ett schysst sätt. Att säga saker på ett negativt sätt, anonymt, det känns bara otrevligt och aningen onödigt. Då föredrar jag att ni inte kommenterar. Känner ni er inte tillfredsställda av min blogg behöver ni faktiskt inte läsa heller, och jag menar allvar. För jag förstår mig inte på grejen med att vara så pass missnöjd men fortfarande läsa. Ni går inte miste om någon större grej av att låta bli.

Det må vara så att vissa av er tycker att man ska tåla kritik som bloggare, absolut ska man kunna tåla kritik här i livet, bloggare som icke bloggare. Men fan så mycket roligare det vore om man kunde vara munter, sprida lite gott humör här och spara de negativa krafterna åt något mycketmycket viktigare än min struktur på min lilla blogg som faktiskt bara avspeglar mitt liv, mina personliga tankar. Ingen provosation eller propagandaskit. Jag kör på med min grej med en fet bild och fem rader text, because that´s how I want it.


Kommentarer
Skrivet av: S

Jag gillar din blogg, just the way it is, Jennieboy. Ändra ingenting med ditt skrivande! :)

2010-03-29 @ 22:08:08
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: J

Well said girl :)

2010-03-29 @ 23:12:56
Skrivet av: The who? The Hub!

Do-do-do ya thing, gal! ;D

2010-03-29 @ 23:18:32
Skrivet av: Linis

Vem har varit dum? Håller med, likaså IRL. Tycker man kan va glad o munter mot varandra, sprida positiv energi istället för att bara försöka sänka andra osv, vad är det för mening egentligen?...

2010-03-30 @ 15:29:02
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

ingen har varit dum. Men har fått lite anonyma negativa kommentarer. Deprimerande människor liksom :)

2010-03-30 @ 18:03:30
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: hohoho

I lands problem på hög nivå!:P

2010-03-30 @ 18:39:29
Skrivet av: Cicci

Din blogg är bäst som den är när du skriver som du vill så skit i om nått neggo skriver någonting random :))) (RANDOM MENING)



sen kan man ju alltid jämföra iP-nummer, det är rätt roande :)

2010-03-30 @ 19:15:57
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: jennie

taack cätchi :)))))



HAHAHA! jag vet, det är min number 1 hobby faktiskt :D

2010-03-30 @ 19:31:52
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0