När våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem

Det finns inte så mycket att säga om tandläkarbesöket förutom att mina visdomständer tydligen växer snett. Hon sa att jag skulle hålla koll på dom. Vadå hålla koll? "Nej era rackare, nu får ni ta och växa lite snett åt det andra hållet istället. Annars får stackars Jennie ena redigt jobbiga tandkonsekvenser(?)".

Annars var tandläkaren trevlig. Vi snackade under de 12 minuterna jag spenderade med henne om vädret. Inte alls så värst orginellt va?

Nä nu ska jag gå i kloster de närmaste timmarna. Helst hela kvällen, vilket aldrig kommer hända. Vi har nämligen geografiprov på Onsdag. Ni kan ju gissa hur mycket jag har pluggat. He-he.

Kommentarer
Skrivet av: J

Ajajaj då, om de krånglar måste man ju ligga hemma i flera veckor med tandvärk och kan bara äta soppa :O

2010-03-22 @ 22:56:39

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0