Magnificent

En lapp har suttit på mitt kylskyp i lite över en vecka nu. En lapp som jag valt att gå förbi med lite extra speed samtidigt som jag hållt för ögonen med alla mina händer (japp, alla två).

Ni som känner mig rätt väl har mycket möjligt listat ut att det antingen är en lapp från vårdcentralen som vill stoppa in en läskig nål i mig och spruta in en massa gift eller från.. den där tandläkaren.

Med tanke på mina odiskreta punkter där innan det andra alternativet har ni säkert listat ut att det är från den rackarn brevet kommer från. Men vad vet jag, om man läser en blogg som min kan man faktiskt lika gärna inte ha förstått det.

Jag tänker inte predika om mina rädslor inför tandläkarbesöket. We all been there, done that liksom. Kan iof be honom/henne/det att ta en titt på min blåa tå när han/hon/den ändå är igång. För visst gör väl tandläkare sånt?


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0