feelgood

Heyheyhoe. Idag har jag hunnit med extremt mycket. Match på morgonkvisten som gick lite sådär lagom bra, sen ugly Betty maraton. Jag tackar inte Gud, jag tackar Fanny för den möjligheten. På detta har en hög med godis åkt ned samt pizza. Diet alá Jennie kallas det visst.

Nu ska jag jäsa ännu mer framför Wipeout. Detta kan jag dock tacka Gud för! Programmet gör mig till en riktig livsnjutare.



Hahahaa, en liten update. Ola Svensson får mig på bra humör också märkte jag nyss. Ganska otippat faktiskt.


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Grejen är att jag är ju Guds gåva till mänskligheten så du får nog ta och tacka honom i alla fall.

2010-03-14 @ 23:21:03
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0