you give me fever

Nice med feber när orkighetsmätaren står på -10. Enligt planerna ska vi fira mig och nissepisse ikväll. Men med det jag tidigare nämnde plus en rätt så ovacker syn utanför fönstret är jag inte tagd. Så det blir till att ligga hemma under täcket om inte någon gud bestämmer sig för att älska mig och ta bort alla dessa motgångar. Vilket kanske bara händer 1 av 2 gånger.

Nu ska jag dra av mig Jeansen som jag endast drog på för att jag trodde att dom hade någon magisk tilltaggnings-inverkan. Men njaä.

(bara som ett p.s. Det blir fekke, fast utan mig. Ni som har tackat ja till evenemanget har fått ett mail om tider osv.)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jennniiieee, vi fick sol och grejer ju :) Mys, men du var saknad av alla! :D

2010-06-16 @ 00:17:41

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0