Midsommarafton!

Alla jävlar där ute ligger säkert i ett dike och spyr upp dagens frukost, lunch och middag. Själv sitter jag här med hedern i behåll efter en dag och kväll med familjen plus två andra familjer @ my place. Det var riktigt roande. Vi hade en kubbturnering där tanterna vann och gubbarna kom tvåa, fan vad paffa dom blev. Gubbarna alltså. Varje gång tanterna fick ned en hoppade dom omkring i en ring och tjoade. Fnissade gjorde dom också.

Mamma var lagom dragen. Någon gång under kvällen var hon lite extra fnissig och sa "ska vi inte gå och scheeejka loss på dansbanan hörrni!". Schejka frågade jag då henne, uttalas det inte shejka? Alla andra höll med mig. Ja, alla förutom hon då.

Efter schejkandet sa jag till mor och far att jag ville ta en bild på dom och att dom skulle se söta ut. "visst" sa dom, "inga problem".

JAG SA SÖÖÖTA! INTE ÖVERTYGA KAMERAN OM ATT NI ÄR "BERUSADE"! FÖR DET SER MAN ÄNDÅ, PÅ LUKTEN!
Hur som helst, jag har haft en trevlig midsommar och hoppas att ni alla andra också har haft det! Godnatt. Snart. Inte på ett tag. Men ändå.

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Du vet att "sch" och "sh" kan låta precis likadant? Lite (mycket) korkat att skriva som du gjorde.



Herregud vad håller jag på med? Rethumör i dag säger jag bara :D

2010-06-26 @ 09:50:15
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: jennie

inte om du har läst tyska i 5 år ;) korkad kommentar. Folk fattar ändå.

2010-06-26 @ 11:04:33
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0