Kan man kombinera en söt klänning med peace-armband och trasiga converse?

Jag sitter här inne framför datorn när solen lyser och funderar på om jag kanske är lite väl uppklädd. Det är ju trots allt inte jag som tar studenten idag. Förberedelserna på nedervåningen är i gång för fullt och jag BORDE gå ned och hjälpa till. Eller har jag kanske gjort mitt genom att bara existera? Tink so. Lite arg är jag också, på mamma och pappa som tog en söt bild från Jespers barndom och inte en av alla flippade som jag pekade ut. När jag tar studenten kommer det bara finnas flippade bilder att välja mellan, jag var nämligen allt förutom normal när jag var liten. Och något säger mig att det fortfarande är liite så.

Snyggaste syskonen evaH

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

kompinera?

2010-06-03 @ 21:45:55

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0