I am funky

Jag var nyss på bio med Sandwall och Felli. Sex and the city 2 blidde det. Och trots min efterblivenhet när det gäller just sex and the city hängde jag med ruskigt bra och diggade filmen. Men en sak som stör mig när jag är på bio, varenda jävla gång, ungefär när halva filmen har gått och man har skrattat, gråtit och druckit EXTREMT mycket cola. Då kommer det, helt oförberett. KISSNÖDIGHETEN. Den akuta jäveln också. Desperat försöker jag alltid komma på bästa sättet att sitta på för att utsätta kissblåsan för minsta möjliga tryck. Men fan i helvete vad det inte finns ett sådant sätt att sitta på. Men nu är jag glad och kissblåsan är tömd, so I have nothing more to complain about. :)))

Kommentarer
Skrivet av: Felicia

Hahaha I'm with ya brother! Kissnödigheten kryper alltid fram =(

2010-06-08 @ 18:05:48
URL: http://fellly.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hur fan kan ni bli pissnödiga efter en halv film? Visst, Cola går rätt igenom kroppen men ändå.. Dags att träna på att hålla sig? (;

2010-06-08 @ 22:50:08
Skrivet av: jennie

vad tror du det är vi får göra egentligen? sitta och hålla sig en halvfilm när man är akutkissnödig, det kallar jag skills!

2010-06-09 @ 11:23:24
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: EMMMAMAMAMA

Vadå gråtit??? :O

2010-06-09 @ 14:53:29
Skrivet av: H

Ja men gå på bio ännu oftare så att ni blir the fucking masters att hålla sig och sedan ser det ni nu ser som "att hålla sig" istället bara är som att chilla. Aight

2010-06-09 @ 17:47:11
Skrivet av: jennie

I'm the king på att gå på bio! :D två gånger inom loppet av en vecka, typ. Utan någon större överdrift.

2010-06-09 @ 17:54:03
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0