en jävla massa feberyra

Ni vet hur tråkigt jag tycker det är att sola. Om ni inte vet det får jag väl ta och säga det då. Jag tycker att det är skittråkigt att sola. I morse när jag vaknade och såg att solen tittade fram rätt så brutalt valde jag att gå ut och lägga mig ett tag, bara för att liksom. Men när jag efter 10 minuter började tröttna på att ligga där valde jag att gå in. Och det bästa av allt är att jag nu har en jättebra bortförklaring om typ Kissie eller någon skulle hoppa fram ur buskarna och fråga vad fan jag håller på med och varför jag är så jävla blek och varför jag redan tänker gå in. Då kan jag bara säga "nej men jag har FEBER! åh vad synd. Jag blev visst lite yr av all sol. *host* *host*"

Asbra ju. Verkligen. Asbra.


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Hubbes väg till att bli brun om du inte gillar att sola;

1. Kolla på SMHI om morgondagen blir solig.

2.Var uppe sent på kvällen. Vi snackar 3-4 tiden.

3.Vakna av väckarklockan vid 11 och gå skittrött ner till solstolen och lägg dig där för att fortsätta sova.

4.Sen vaknar du med värsta brännan. GRYMT!

2010-06-17 @ 22:20:49

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0