Han: JORDGUbbar 10 kronor! Jag: K.

Från början stod det "minigolf" på gårdagens planering. Men efter lite skur samt analfabetism beslutade vi oss för att istället för att åka längre ut på landet åka in till staden. Efter lite bioreservationer och införskaffning av popcorn och lärre satt vi där inne, i salong 1, och väntade på att Knight and day skulle börja. Och ja, den började, ojojoj vad den började ska jag säga er. Men inte fan fortsatte den. Det var något "fel på projektorn". Man ba jo tjena, säg att ni vill gå hem tidigare istället. Egentligen var jag inte bitter, ville bara leka lite, det var snarare tvärtom. Jag var på sånt toppenhumör att jag till och med skämtade med killen som gav oss två biobiljetter som ett "förlåt för besväret". Han fejkskrattade och jag gick vidare utan någon som helst aning om att han fejkskrattade. Kändes riktigt bra att få lite bekräftelse och så.

När vi då hamnade utanför på sergels torg vart vi sjuukt oense om vi skulle knata till slussen (team Jennie) eller om vi skulle ta tuben (team alla förutom Jennie). Vi gick till slussen. Faktum är att vi gick inte bara till slussen, vi gick fan överallt. Aa, exakt överallt gick vi.

När vi hamnade på götgatan hade katten släpat dit det skönaste gatumusikantbandet jag någonsin varit med om. Jag gav dom 7 kronor. Där såg vi även tösen från Apolivareklamen. Hon såg lika läskig ut i verkligheten. Men det kan ju faktiskt inte hon hjälpa. När gatumusikanter hade gjort sitt bestämde vi oss för att göra vårt. Vi åkte alltså till fåfängan och satt där någon timma. Bara för att vi kunde. Eftersom att det är sommar.

Kvällen slutade med en promenad PÅ grisslingerakan.




Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0