Ha den äran!

Jag berättade för ett tag sen att jag under det första halvåret på gymnasiet bara umgicks med killarna och Stephanie. Men en dag förändrades det där. Vi skulle till järvsö med skolan och varken jag eller den här tjejen hade egentligen någon att åka med, så vi slog ihop oss. På bussresan upp lärde vi känna varandra bra och hade sjukt jävla roligt hela dagen i backen tillsammans.

Efter det här började vi ha våra traditionella subway-luncher en dag i veckan. Det handlade inte om att gå dit, ta en sub och sen gå. Utan: Vi kom dit, tog en sub, åt den, köpte en kaka, åt den, köpte chips, åt det. Och på all denna föda pratade vi om allt mellan himmel och jord. Sakerna att prata om tog aldrig riktigt slut. Och om dom gjorde det grävde vi bara djupare i dom som fanns.

Och när du spontant sov över hos mig en vardag och följde med på min träning där du snodde min mobil och plötsligt fick reda på allt som jag inte berättat för någon. Men det gör ingenting att du fick reda på det. För jag litar på dig och du var allt annat än dömmande. Det tycker jag om med vår vänskap, det finns inget att skämmas över och det finns inga gränser.

Jag älskar det fula med oss!

Jag skrev inte bara det här inlägget för att du tvingade mig Ellie, utan också för att jag älskar dig!


Kommentarer
Skrivet av: The one

Vad hände med det där tårdrypande sista? Din lurk jag älskar iaf dej med gullet

2010-07-22 @ 17:59:52
Skrivet av: johanna

haha klockrent slut! :D

2010-07-22 @ 22:23:39
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0