Idag på jobbet

En främmande kvinna och hennes gubbe ska betala. Hon sträcker fram cash som betalningsmedel.

Jag: Man kan tyvärr bara betala med kort i den här kassan. (pekar på den stora skylten där det står det)
Hon: Jahaaja.. (lite lack. Men hennes gubbe betalar glatt med sitt kort)

Efter en stund sträcker hon fram en 50-lapp
Hon: Jag skulle vilja växla den här
Jag: Jag kan tyvärr inte hantera kontanter överhuvudtaget. (jättetrevlig och syftade ju på att det inte gick att göra det i den kassan jag satt i).
Hon: Nääää, det är inte mycket du kan! (skit lack)
Jag: Nä.. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Skrivet av: The Hub

Vilken jävla äckeltant, de har ju inget med dig att göra vilken kassa du sitter i... Människor kan va dumma.

2010-07-07 @ 02:50:30

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0