GRÖNALUND

Gissa vad som händer imorgon? (förutom att jag börjar jobba klockan 8. Sommarlovets hittills tidigaste morgon.) Det är dags för årets första grönisbönis. Hur awesome är inte det? Jag kommer säkert som vanligt spela bort hela lönen och sedan ha ångest över det när jag kommer hem tomhänt. Förra året spelade jag och Pauline på marabou-hjulet för minst 1000 kronor. Till slut sa vi "näää, det här får fan bli sista omgången". Tror ni inte vi vinner då? Johoo. Så då hade man helt plötsligt en årsförbrukning av marabou för vanliga människor, men ungefär en veckas för mig. Sen hade man även stoltheten som i längden väger tyngst då jag fortfarande mår bra av den. 


Kommentarer
Skrivet av: Patricia

tusan va najs att vinna! :) ät och njut åt mig med, e du snäller!

2010-07-08 @ 10:15:44
URL: http://grymtroligtjej.blogg.se/
Skrivet av: Pauline

Så JEKLA najs vi ska VINNA igen :D:D (a)

2010-07-08 @ 13:11:37
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0