fem saker ni inte visste om mig. Tror jag.

- När jag tänker på framtiden ser jag bara en värd full av silverfolie och robotar med dammvippor i "händerna". Ja det är sant. Och nu snackar jag inte om några hundra år utan om bara 10 eller kanske 20 år. Då jag knappt har blivit en stabil människa själv.

- Jag tror helt seriöst att jag är immun mot kärlek. Sounds crazy, I know.

- Trots min totalkassa uppdatering går jag in här några gånger per dag/kväll och skriver, suddar ut, skriver, suddar ut osv. All den tiden till ingen nytta.

- Jag tycker inte att jag är bra på att sjunga (nej jag är inte ute efter bekräftelse). Vilket kan uppfattas som lite konstigt då jag har sjungt och sjunger i ett band sedan 4-5 år tillbaka. Man klarar sig långt av att tycka att det är så förbaskat roligt.

- Jag tror att min kanin har humor. Vid det här laget måste ni verkligen tro att jag är galen. Men hon sprider på något sett den där "sköna" energin. Aa. Hon har humor. Lätt.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0