blixtrar och dunder, magiska under

Hej alla glada och olyckliga själar där ute! Jag sitter i blåsiga skåne. Varje kväll har det åskat, blixtrat och dundrat som inihelvete. Vad jag vill säga med det vet jag inte.

Jag har inte skrivit ett grattisinlägg till Fanny! Just för att jag inte har haft tillgång till data osv. Men nu har jag tillgång till en data, och jag har kvar smset som jag skickade till henne. Ni får helt enkelt njuta av det istället.

"Grattis igen din filur! Jag vill bara säga att du är en sådan otroligt fin människa och en väldigt bra vän som jag är glad över att få ha vid min sida. Min kärlek till dig är förhoppningsvis lättgenomskådlig. Säger jag att du är ful så menar jag att du är fin. Säger jag att du är äcklig så menar jag att du är fräsh. Säger jag att du luktar illa, ja då luktar du faktiskt illa. Ha en superduper sweet 17 i staden! <3"

Kommentarer
Skrivet av: S

Svar; Jättegärna! när kommer du hem från skåneland? Jag och felicia åker ju på lördag...

2010-07-13 @ 16:22:39
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

Åhh vad lycklig jag blev när jag vaknade av det smset :)(Men jag vill ändå ha ett grattisinlägg, mest för att det är kul att läsa om sig själv haha) :D <3

2010-07-13 @ 18:58:06
URL: http://www.plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: S

Svar;

Nu kom jag på att jag svarade i min blogg :( ehehehehe

Men fredag? :D

2010-07-14 @ 01:33:07
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0