Äppelknyckarjazz

Först och främst: JAG ÄR HEMMA
Andra och inte främst kommer nu:
Mamma stod på ovanvåningen och jag stod på nedanvåningen i skåne tidigare idag.

Mamma: Aniiiita(farmor)! Kunde jag låna böckerna av dig? (Mamma tror att farmor är den som är på nedanvåningen).
Jag: Jaa! (Med skånsk dialekt).
Mamma: Åh vad snällt! Taack. (omedveten om att det var jag)
Pappa: Det var ju Bennie! (ja. Jag kallas för allt möjligt).
Mamma:  *ASGAAAAAAAAARV AASLÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGEEEEEEEEE*

46 sekunder senare

Mamma: Jag har funderat lite. Du borde bli komiker. Ja, typ en ny Björn Gustafsson.

Om ni aldrig blir bemötta med skratt när ni gör eller säger något roligt. Kom då till min mamma och få lite bekräftelse. För min del räckte det med att jag imiterade min farmor, med ett ord, och jag blev en kvalificerad komiker. Man tackar.


Kommentarer
Skrivet av: H

Movits!

Duh-du-dudididu...du du-du-dudididu... (;

2010-07-16 @ 10:38:15

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0