wild world

Idag på repet snackade vi roliga namn från andra länder. Riggan nämnde då en som heter Jette Langballe. Lustigt värre!

Då ska jag självklart vara lite omogen och sitta och söka på omogna ord på facebook för att få fram några roliga resultat. Lets se om jag lyckas!
1. Matej Bajs. Jag har ingen aning om vilket land han kommer från, men beskrivningen om han själv såg ut så här. "Som krásny mám 3 oči pričom jedno mám na čele, 4 ušká 2 sú normálka na tekvici a 2 sú na chrbte..."
2. Raka Arsel. Okej, den snodde jag från andra källor. Men ändå. Han verkar trevlig. 

Okej, jag sökte på rövhål och fick upp Viktor Sjöström. Stackarn, så ful var han faktiskt inte.

Kommentarer
Skrivet av: Cesar

GILLAREEE

2010-01-16 @ 00:03:55

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0