we never change!

Som jag sa några inlägg tidigare är jag väldigt emot förändringar.

Jag har tränat innebandy Tisdagar och Torsdagar så länge jag kan minnas, och jag har trivts sjuuukt jävla bra med dem dagarna. Det är hemma! Och nu idag fick vi helt plötsligt reda på att vi ska switcha om helt och hållet och nu istället träna måndagar och onsdagar. Hallå? vad gick snett? Jag bryter ihop. Totally wrong blir det. Jag och Fanny kommer få så pass allvarliga konsekvenser utav detta att vi inte kommer kunna leva ett normalt liv i fortsättningen. Det är kört. HELVETE!


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

VI KAN LIKA GÄRNA LÄGGA AV!

2010-01-14 @ 21:33:55
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0