wanna be on top?

Sådär, nu var man hemkommen från att ha agerat fotomodell med fyra sköna kollegor. Iklädd Ica-shorta och svarta jobbarbyxor. Efter att ha sett resultaten känner jag, precis som efter alla skolfoton, att jag inte hör hemma framför kameran. Varför kanske ni frågar då? Då säger jag bara, "HAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA", rakt i era face.

Nu skulle jag ha varit på bio med Mr x, som förövrigt bara heter det för att han tycker att det är ballt. Men så blidde det inte pga tidsmissuppfattningar. How ever ska jag sitta här framför datorn och ragga ikväll. Typ ragga vänner. Vänner som har en lika sorglig fredag som jag. Lets dance. Wihu.

ahmen hej.. ta mig tillbaka. Snälla råå!?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jag har en lika sorglig fredag...

Är Mr. X en Holm?

2010-01-22 @ 22:09:18

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0