vinterdäck

Det blidde ingen bio utan vi bowlade istället. Jag, Johanna och Geten. Malin som från början skulle vara med åkte hem när hon fick reda på att det blev bowling istället för Alvin och gänget. Poor girl. Jag gick in med inställningen att jag skulle förlora, men nejnej! jag kom näst först. Vilket även innebär näst sist som Malin så snällt skulle påpeka när jag stolt smsade henne efteråt och berättade för henne.

jag spelade inte med en 8a hela tiden... JAG LOVAR. Uppgraderade till en 10, trots att det krävdes lite muskelansträgning... :$ 

Kommentarer
Skrivet av: Filmkritikern (hmm, vem?)

Hahahah, tänkte ni se Alvin and the Chipmunks 2 ?

Heh, "eftersom 1:an var så bra" eller vadå?

Ojoj. Vilken omdöme..

2010-01-06 @ 23:54:01
Skrivet av: jennie

ettan äger!

2010-01-07 @ 00:16:47
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Yes indeed! Men jag kommer äga er ändå ;)

2010-01-07 @ 23:07:42
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0