suck at this..

Jag har fått denna award av: Cicci
Den som får denna award ska göra på detta viset:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Sju saker om mig själv:
- Jag har ridit i nästan hela mitt liv och slutade nu i julas. No surpice.
- Jag är halvskånsk, älskar skåne
- Jag är riktigt jävla kass på engelska
- Jag är rädd för allt som lever i vattnet
- Jag är en oerhört förvirrad människa
- Jag har ett tix, jag sjunger konstant
- Jag vill bli polis
De personer som jag vill ska få denna award är:
Ursäkta. Men jag ger awarden till alla som läser detta och har en blogg xD Lat, latare, latast!

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

Haha då har vi samma typ av tix :)

2010-01-31 @ 11:12:17
URL: http://lillaajennifer.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0