update from flo-rida

Mätt som ett aphuvud sitter jag nu i huset igen. Idag var vi på vår andra outlet här, dock var denna ungefär skitmycket sämre än den andra. Jag som är hyffsat kräsen och samtidigt inte så värst in to snobbkläder hittade ingenting i de tusen lacosteliknande affärerna. Det jag hittills har hittat här i USA är ett par mörkLILA converse, en HATT, smink, underkläder, parfym, jeansshorts, kavaj, två tjocktröjor, ett par till skor, en klänning,  öhhhh.. ett peace armband och en nyckelring till Fanny från Bahamas, tror nog att det var det. Som ni ser har jag inte hittat de tusen par jeansen och tröjorna jag skulle hitta. och jag har med mig way to mycket pengar.

The fray - You found me

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

WIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-02 @ 10:24:34
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0