never had a dream come truuuuuee

förlåt, I suck, jag vet! helvete på mig, jag är ett satans jävla as! Så snälla du som hotade med att sluta läsa min blogg samt ni resterande som tänker likadant, för att jag har en urusel uppdatering. TÄNK OM! snälla.

Ikväll har jag varit på bio med Malin, det var lika trevligt som alltid.

Fan vad omskakad jag blev nu. Känner en extrem press på att skriva något asbra här, och så går allt åt helvete. Allt känns åt helvete. Inte för att jag känner pressen. Det känns bara åt helvete. Så aa. Förlåt igen.

Kommentarer
Skrivet av: Nicke

Lägg ut lite lättklädda bilder på dig själv så blir det nog succé, helst topless

2010-01-18 @ 13:15:33
Skrivet av: jennie

tro mig, det har jag redan försökt med..

2010-01-18 @ 16:36:26
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Nicke

jäklar det missade jag....kan du inte skicka dom?

2010-01-18 @ 16:54:11
Skrivet av: jennie

Jo absolut!

2010-01-18 @ 17:20:40
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0