my name is ....earl?

Medans jag försöker vakna till en aning kan väl ni, mina kära läsare, berätta för mig vilka ni är? Helt ärligt så är ni döda i mina ögon, ni är bara en varsin siffra i statistiken. Jag har inga namn, inga ansikten (med vissa undantag). Och varför det nu skulle vara pinsamt att säga att ni läser min blogg till mig, det resonemanget är långt ifrån vettigt. Just so you know. För jag vill inget annat än att gifta mig med er, men det känns svårt som sagt när ni saknar identitet.

så om ni vill berätta era namn och övrig nödvändig information för att jag skall få en uppfattning om vilka ni är. please, be my guest.

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

2010-01-19 @ 07:07:55
URL: http://kissies.se

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0