m

Första skoldagen efter jullovet, CHECK. Den var inte alls farlig, det enda som var farligt var att gå upp innan tuppen i morse. Och det är ju trots allt en vane sak. På tyskalektionen snackade vi om vår lilla tripp till tyskland som ska äga rum i april. Fan, det kommer bli skoj! Fredde, jag och fjuniga-rammstein-lyssnande-tyskar! Jag tror inte det kan bli bättre. THAT´S SO RAVEN! Vi skulle skriva en liten beskrivning av oss själva då TYSKARNA ska få välja vem av oss dem vill ska bo hos dem. Jag skrev klart och tydligt att jag inte gillar korv. Och då ska ni inte tänka i de perversa svängarna, utan hålla er till den urspungliga betydelsen.

Nog med babbel, nu måste jag koncentrera mig på att bestämma om jag ska träna eller inte... oerhört ansträngande.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0