jag säljer mig själv för en kopp varm choklad!

Jag är lite avundsjuk på dessa storbloggare som kan erbjuda sina miljontals, okända läsare en "läsar-fika". Jag menar, jag skulle springa minst fem miljoner varv runt min stol om jag ens fick reda på att en människa jag inte känner läser min blogg, ännu gladare hade jag blivit om någon helt okänd skulle vilja slösa några dyrbara timmar på en fika med en värdelös bloggare som mig. Jag menar. Fatta värdet av att kunna aktionera ut sig själv. Jag skulle älskat det.. Nu låter jag som en hora, och jag menar självklart inte att aktionera ut mig på det sättet.

Så är det någon där ute som vill ta en fika med mig eller..?

P.S. Jag kommer dissa alla er jag redan känner. Ta inte illa upp. Men ni får inte plats i mitt glamourösa strålkastarliv.

detta är dock allt jag har att erbjuda..

Kommentarer
Skrivet av: J

Alltså, risken är att du stämmer träff med Anna (15 år) som visar sig vara Jerker (56 år).... :O

2010-01-11 @ 19:53:17
Skrivet av: jennie

haha Julle, du kan ta det lugnt;) du ska ju självklart få stå och lura i buskarna.

2010-01-11 @ 20:00:19
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Jerker (56 år)

JAG VILL STÄMMA TRÄFF MED DIG SNYGGING HÄHÄHÄHÄHÄ

2010-01-11 @ 21:28:33
Skrivet av: jennie

När passar dig:)?

2010-01-11 @ 21:32:17
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: J

Vad var det jag sa! Fast äldre män är faktiskt lite attraktivt... :P

2010-01-11 @ 23:06:33
Skrivet av: Jerker (56 år)

När som helst passar mig bra! Jag sitter ändå bara hemma och kliar sårskorpor dagarna i ända.



Och J, självklart är jag attraktiv! Jag gillar små pojkar också så passa dig!!

2010-01-12 @ 13:29:18

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0