fireflies

Amen tja. Min senilitet(?) har kommit ikapp mig. När jag försöker tänka tillbaka på hur dagen har sett ut, kommer jag inte på ett skit. Bortsett från att jag offentligt försöker dölja min ointelligents. How ever. Ja, jag är brunett nu, om ni nu vill kalla det för det. Det är jag inte riktigt reda för att göra, ännu.

Imorgon är det Fredag. Fredag. Fredag. Fredag. Åh musik. Måste säga det en gång till! Fredag. Skönt, smutt, vajjert, wunderbart mm. Imorgon ska jag modella på ICA, så om ni tänkte söka sommarjobb nu till sommaren där kommer jag kanske finnas med på något litet hörn. Kanske. Nu ska jag njuta av John ME - Paris och typ.. Aa. Läsa igenom min analys en gång till innan jag vågar skicka in den.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0