wohoo

Imorgon kommer ännu ett av dessa museebesök att äga rum. Samma visa kommer nynnas. Man åker dit, samlas, följer en guide som babblar på som faan, man lyssnar inte ett dugg, går där ifrån utan att ha blivit ens lite klokare.

 Jag tycker att det är charmigt. Otroligt faktiskt. Sen att jag använder "man" istället för "jag" vet jag inte.. Med tanke på att ni kanske tycker att det är skitkul att gå på museum.

Fast nu när jag tänker efter vore det kanske smart att lyssna imorgon. Jag gör en summering imorgon om vad jag lärde mig för nytt. Det gör jag alltså inte för att jag tror att ni är extremt intresserade av historia. Utan för att jag måste lära mig att lyssna, och ni måste se att jag KAN lyckas.


Kommentarer
Skrivet av: Maggielou

sv: ja verkligen! vad jobbar du med då?:) heltidsjobb?

2010-02-09 @ 13:11:21
URL: http://labellesvieetmagdalena.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0