särsägning!

Det finns ord som jag säger sjukt fel, enligt min omgivning. De jag kommer på just nu är Ananas och Balsam. Det finns en hel jävla massa ord till säkert. Ni tänker säkert "haha, men lol på dig! Hur kan man säga dem orden fel?". Då ska jag berätta för er, att jag vet inte vad som är rätt. Jag säger det som kommer ut ur munnen. Men oftast, för att undvika att ge besserwisssarna en chans att påpeka min felsägelse brukar jag liksom skämta ut orden. Typ dra ut på dem, mumla dem, ja ni fattar. Måste ju låta ganska sjukt om jag säger "vill du ha en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas?" Eller "vill du låna lite b.dfhausdbajff.am?".

Jag vet inte om det är min otroligt sköna egengjorda dialekt som orsakar detta eller om det helt enkelt är så att jag är otroligt smutt.

Update: Min bror skrev till mig att även han har fått men för livet av att folk mobbar honom för hans sätt att säga just Ananas och Balsam. Fan vad skumt.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0